Thursday, March 15, 2007

طب اقول ايه؟؟

الصورة اللي فوق دي انا خدتها من مدونة استاذ حسني سليمان
ممكن تتخيلوا احساسي لما الاقي صور وفيديو لحفلتي في مدونة استاذ حسني..من قبل حتى ما الصور تجيلي من الصحبجية نفسهم
انا البوست ده ..كتبته ومسحته اكتر من مرة....عارفين ليه؟
عشان حاولت اعمل حصر للناس اللي وقفوا جنب الصحبجية وعملوا اعلان عن الحفلة من المدونيين لمجرد الود اللي بقى يجمعنا بفضل اللقاءات او لمجرد اني كلامي كان بيعجبهم هنا....والناس اللي جم منكم الحفلة..والناس اللي باركولي بعد الحفلة..انا بجد اول مرة احس اني مش عارف اعبر عن فرحتي بيكم..ولا عن شعوري بثقكم فيّا
-------
بجد اني اقول شكرا لكل واحد فيكم ..ده مش كفاية...واني اذكر اسمه وهو عمل معايا ايه..برضه مش كفاية..كل اللي اقدر اقوله انه كلكم بقيتم من الصحبجية خلاص..وكلكم بقيتم زي اخواتي تمااام..بجد انا كنت طاير من الفرح بعد الحفلة...مش مصدق اني كل دول لبّوا الدعوة وجم...يا صحبجية يا مدونيين ...يا اجدع ناس...بجد بشككم من كل قلبي...اولا عشان اللي عملتوه..وثانيا عشان كنت فاكر اني الناس اللي من النوع ده خلاص..مش موجودين في بلدنا الايام دي
انا قررت اكتب من الذاكرة المدونيين اللي هفتكرهم لاني مش ممكن باي طريقى اقدر اعمل حصر لكل اللي عملوا معايا المواقف دي
في البداية وبشكل خاص....احب اشكر:
استاذ حسني سليمان..مدونة افنان الفنون
اولا لاني مجية حضرتك عندي بالدنيا وثانيا على تشجيعك الدائم للشباب ولمواهبهم ورابعا على البوست اللي كتبته والفيديو اللي نزلته...استاذنا...ربنا يخليك لينا بجد
ياسمين ..مدونة سكاي لايت..ميرسي يا ياسمين قوي لانك مش بس بتصنعي احلام اللقاءات..لا ده انتي بتشاركي فيها كمان...ميرسي لاهتمامك وبجد نورتي
محمد...مصر هي امي
محمد لو اخويا كان هنا مش مسافر..اقسملك انه كان هيعمل زي ما انت عملت بالضبط كده...بجد شكرا يا محمد
طارق...واحد من الناس
اكيد انت حسيت بيا لما شوفتك...شوفت قد ايه كنت مبسوط باللي انت عملته معايا...اهلا بيك في الصحبجية يا طارق
سمراء النيل...انجي
اني سمراء النيل تيجي...دي مش حاجة قليلية خالص عندي...متشكر قوي يا سمراء ومتشكر على احساسك الدائم باللي حواليكي..وكنت مضايق لما حسيت انك زعلانة من المشروع وهمّه

عمرو ..اريدك انثى
انا حاسس اني صداقتنا في الطريق اهو..ومستنييك ترجع للتدوين بسرعة..شكرا يا عمرو...ونورتني
هباز...aranging mu papers
نورتنيني يا هبة وكنت مبسوط اني شوفتك قوي
وينكي..انتي عافة احساسي من ساعة ما قريت اعلانك..اول واحدة تعلن عن الحفلة هو انتي...وتعبك يوم المؤتمر مع حضورك..خلاني طاير بيكي...والسيكولاتة في الطريق ان شاء الله
maat>>two pairs of eyes
اول ما قلتي حامززز....قلت هي دي....بجد انا انبسطت قوي اني شفتك..نفس خفة الدم اللي على النت
epitaph
ابي...نورتينااااا...وكلامك عننا في البوست بعد الحفلة...حاجة فوق الرائعة..صحبجية صحبجية يعني
ولسة في كتير قوي
وشوشني..متشكر قوي على تدوينتك وعلى كل اللي عملتيه معايا
محمد ياسر...نورت
مادو
عبوود
ودول منهم اللي علق واللي تعب معايا ومنهم اللي عمل اعلان هن الحفلة
وبرده لسة كتير..والله ما عارف اقول ايه ولا ايه
ايهاب ايجلز
ايمن راسبوتين...فرحت بسؤالك عني
مايكل..مايكليتو..الف سلامة عليك
احمد حداااد...كنت منتظرك تشرفني هناك..والحمد لله انك عملتهاا
ice president
el2hwagy
nadine
safa7 karmooz
يا مراكبي
mano
memo
ابراهيم معايا....نورتني...ومبسوط برايك في الكلام...لاني ذوقك راقي جدا
توتة توتة
ايهاب..دنيااا.......الله عليك وعلى ارائك وعلى مجيتك....بس انت جيت ببلاش عشان مواليد مارس...فين البيبسي بتاعي بقى؟؟
مصعب...مرورك عليّا بجد حسسني قد ايه انت مهتم رغم اللي كان شاغلك...نورتني والله وكل سنة وانت طيب...وانا زعلان جدا اني توتر الحفلة نساني الموضوع ده للحظة رغم اني فاكر اني اول ما اشوفك اقولك عقبال مية سنة يا مصاعيبو
انا طبعا كده لسة ناسي كتير..بس صدقوني من الذاكرة افضل لاني لو قعدت ادور...اكيد هنسى حد..فهيزعل مني..فقررت افتكر من دماغي..عشان لما انسى يبقى حاجة طبيعية
واتمنى تكونوا انبسطوا يومها..ويكون الصحبجية نالوا اعجابكم..او حتى رسموا بسمة ولو صغيرة على وشوشكم
وان شاء الله اراءكم كلها تم تسجيلها..وهنراعيها في الحفلات الجاية...لاني كلنا فريق واحد في الاول وفي الاخر
--------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
دول الصحبجية المدونين
صحبجيتنا بقى..ليا معاكوا كلام كبير قوي....كلام من هنا لبكرة..مبروك يا جدعان..الف مبروك......بجد شرفتوني وشرفتوني وشرفتوا اهاليكم وتعبنا الحمد لله ماراحش على الفاضي...عقبال الحفلة الجاية بتقدم اكتر وصحبجية اكبر واداء احسن...ومكان اروع
رجالتنااااا...انا بجد فخور اني واحد منكم...........
ميشو..رغم انك مش هتقرا الكلام ده...شكرا يا شقيق...لو كنت لفيت الدنيا مكنش حد هيفهم كلامي كده ولا هيلحنه كده
بدوي....بادوسا....انت عارف اللي فيها كله من ساعة ما بصتلك على المسرح....بس فين كوكي؟
looooooooool
انور.......جدع ياض...تعبك ومجهودك بيّن انك اتقدمت كتير...والحتة بتاعة قاعد حزين كانت احسن مرة اسمعها منك في الحفلة........وبجد كنت واجهة كويسة للباند يا انور
ابتهال....عندي كلام كتير عايز اقوله عنك اوله اني بجد كان لازم تبقى معانا من زمان
ميدو...اضافة يابني والله...كنا محتاجينك معانا..وان شاء الله هتعقل قريب
عطوة....نجم الحفلة الكبير..بجد اداء فوق رائع يابني
عمرو....الله عليك...في وقت قليل اندمجت قوي معانا
حودة جمال....حودة جمال ..حودة جمال
عمر.....يا دماغك العالية ...افتكرنا لما تشتهر بس..متنسنيش يعني
رؤوف......حبة حبة كانت مسك الختام والله...الناس كانت مبسوطة بيها اخر حاجة...احيك يا شقيق
ابو الصالحين...في امل يابني منك..هههه....لا بجد اغنية حلوة قوي يا شقيق ومستنيين اللي جاي
-------------------------------------------------------
اخر صحبجية واقرب صحبجية لقلبي
حودة...وايهاب ..وبطاطس..واحمد محمود...وعلاء ...وعبد الله واسلام اللي ماجوش...بس لما اشوفكم
يا رب جمعنا دائما كده ومتحرمناش من بعض ابدا
وفي النهاية احب اشكر كل حد قالي كلامك كويس.. وكل حد كتب عني كلمة...وكل حد كلمني وباركلي واي حد حس بالكلام وبكل اللي كان نفسي اقوله في الاغاني دي.....بجد رايكم رفع معنوياتي للسما السابعة..استنوا مني كلام وافكار .. كتير قوي..قوييييييييي
والسلام ختام...وعقبال الحفلة الميّة...وكل المدونيين يبقوا برضه معانا

34 Comments:

Blogger raspoutine said...

محمد والله انا فرحت اوى اوى لما شوفت البوست عنداستاذحسنى سليمان
وبجد لقيت قبيى بيدق بسرعه اوى
معلشى يا صاحبى كان نفسى اكون معاك فى اليوم ده واشاركك فرحتك بس حقك عليا
وان شاء الله هكون معاك فى اى حفلة وهكون اول المشجعين ليك ولفرقتك الجميلة
ربنا يوفقكم
وعلى فكرة انا كنت ساعتها فى مشوار بس والله كنت متابع الحفله خطوة بخطوة وسألت واطمنت من كذا واحد وكلهم طمنونى
الف مبروك يا صاحبى واتمنالك المزيد من النجاحات انت وفرقتك


ايمن فاروق

6:05 AM  
Blogger مجهول said...

محمد
عزيزي
قرأت نفس الموضوع في بوستات كتير
وبجد بحسدكوا علي الوقت الجميل ده مع بعض
ربنا يجعل ايامكوا جميعها سعاده
وانشاء الله اكون معاكوا في القادم
اتمني ان تشرفني بزيارتك

6:52 AM  
Blogger hurricane_x said...

I was really so happy to see all this come true again :)
The words, the music, the vocals, and above all that what u all had in between...Love and Friendship.
I wish I had said all this back there but u know...I'm always speechless!!
*CONGRATULATIONS*

7:36 AM  
Blogger مصر هى أمى said...

حامد
ايه يا ابنى اللى انت كاتبه ده
انت عمال تشكر فينا مع انك اللى تستاهل ان احنا نشكرك على اليوم الجميل ده بجد يا محمد انت مش متخيل السعادة اللى احنا كنا فيها انا من زمان مفرحتش كده شكرا ليك اوى يا محمد وعقبال كل حفلة

9:08 AM  
Blogger smraa alnil said...

انت يا عم المتلج انت
انت ناسي ان الحفة دي كانت بتاعت انتخي الاتنين انت والبيه التاني
يعني كان لازم احضر
دة اولا
ثانيا بقي ايه حكاية ان ان انجي تيجي دي قليلة
دة علي اساس اني كونداليزا رايس يعني ولا ايه
ما علينا
محمد انا بجد كنت تعبانة بس مش قدرت اني افوت لحظة فرح في عينك ومش اشوفها
اني اشارك سعادة جواك انت شخصيا مش قادر توصفها مش كان سهل اني افوت كل دة
انا كنت عايزاك تزعل علي زعلي
لاني بجد انبسط اوي
وبجد انا اسفة جدا والله كنت عايزة اعمل ليك بوست جامد عندي
بس المشغوليات والتعب اللي انا كنت فيه شغلني عن حاجات كتير اوي
معلش
وكان برضه مفسي اكتب عن النجاح اللي شفته في الحفلة
بس اديني قعدت علي تلها بقي
بس ربنا يسهل
مبروك يا عمنا
انت ومحمد رؤوف تستاهلوا كل خير بجد
وانا بحبكم جدا

9:27 AM  
Blogger Abd El Rahman Magdy said...

صدقني يا محمد انا فرحت جدا بالحفلة
فرحت لأني حسيت إن لسه الأحلام ممكن تتحقق
حسيت كلماتك لأني باعشق الكلمة ولأني عشت في ظروف قريبة من ظروف كلامك
أنا كان نفسي أقولك مبروك وجها لوجه لكن ما لقيتكش بعد الحفلة
وعلى العموم 10000000000000000000000000000000000 مبروك
مش هاقدر أوصفلك سعادتي وفرحتي لما حسيت إنك مبسوط
وبالنسبة لأنور يمكن زي ما انت بتقول تكون هندسة الصوت ظلمته
بجد أنا فخور بإني عرفتك
وسعيد إننا اتقابلنا
وربنا يوفقكم
هاستنى حفلة تانية
سلاااااااااااااااام

2:28 PM  
Blogger وشوشني said...

محمد الكلام اللي انت كاتبته كلام كبير اوي احنا اللي عملناه اللي اي حد كان لازم يعمله وكمان انتوا تستحقوا اكتر من كده بكتييييييييييير واكيد يا محمد احنا مستنين الحفله الجايه انا عن نفسي اتمنى اني احضر اي حاجه ليكوا تانيه بدل مافيش اي حاجه تانيه تخليني اسمع اغانيكوا

4:09 PM  
Blogger Maat said...

ha2olha tany mahy shoghlana : you guys ROCK BIG TIME :D bgad it was greaaat.

hehe.. was good to see you :D :D

4:23 PM  
Blogger The Alien said...

مبروك ع الحفلة يا حامد
وأكتر حاجة بسطتني كانت إبتسامتك
إنتوا عاملين فرقة كويسة
عندكوا عازفين كويسين
بس محتاجين مهندس صوت كويس المرة الجاية

إنت كلامك حلو
بس ياريت تقدر تنوع شويه ف الألحان
يعني شوف حد تاني يلحن كلامك
مينفعش ملحن واحد لكا الأغاني
ومن غير زعل
أنا معجبنيش أنور اللي بيغني

إنتوا لسه بتبدأو
لازم تعرفوا مشاكلكو فين وتصلحوها
مش عايزك أبدا تزعل من أي نقد أو ملاحظات
هي دي الحاجات اللي هتخليكوا تكبرو

تحياتي

5:15 PM  
Blogger hosnysoliman said...

ابنى الحبيب حامد ابوضحكة جنان
الف مبروك ومن نجاح الى نجاح ولكل مجتهد نصيب..كان واحد من اسعد ايامى امنياتى الطيبة لكم

5:24 PM  
Blogger Ehab said...

يا معلم انا كان لازم اجي ... ببلاش بفلوس عيب عليك
و بعدين يعني لازم تسيح اني داخل ببلاش :D
ا عمنا انا بجد اطظبطت نفسيا بسبب الحفله دي
و مستني الحفله الميه بفارغ الصبر
و بعدين كمان كانت فرصه جامده اني اشوف استاذ حسني و كمان كل الناس الحلوه دول
صدفه خير من الف ميعاد
بجد شكرا ليك انت مش شكرا ليا انا

6:18 PM  
Blogger mariam said...

محمد الف مبروك
كان نفسى احضر الحفله
لكن حقيقى الروح الجميله اللى بينكم
و الموهبه الخاصه بكل واحد فيكم
تستحق النجاح
ان شاء الله كل حفله تكونوا احسن من اللى قبلها
و بالتوفيق

6:26 PM  
Blogger mariam said...

و بعدين اشكرك انك كاتب اسمى مع انى مش عملت لك حاجه
كنت اتمنى اكون قدمت لك حاجه حقيقيه
بالتوفيق

6:30 PM  
Blogger إبراهيم محسن said...

يعني أنا مش مستني منك كلام أنا لما جيت جيت علشان أنا عاوز أجيلك لأني شايفك حد كويس

وجيت وكان يوم ظريف واتبسطنا كلنا وكان يوم جميل

ومش مستني لا شكر ولا حتى تردلي حاجة بس انا بقول يعني إن اسمي سقط منك سهواً أو انت مش فاكر إني كنت موجود.. وعلى العموم زي بعضه كأنك قلت إني كنت موجود وعقبال الحفلات القادمة

سلام

10:00 PM  
Blogger يا مراكبي said...

أنا بأشكرك كتير إنك ذكرتني هنا معاكوا .. ده حقيقي كرم كبير وأنا بجد ماقدمتش قصاده أي حاجة

أنا صحيح بعيد وما سمعتش إبداعات الفرقة الجميلة دي .. لكن دايما قلبي معاكم وبأتمنى ليكم كل التقدم .. ويارب نتقابل وتمتعونا

11:43 PM  
Blogger hebaz said...

بجد النور نورك و نور كل الصحبجية
you made my day by attending your concert and hearing your songs with those special lyrics
KEEP IT UPPPPPP :)
و بجد متشكرنيش أنت عارف أن الإخوات مفيش بينهم شكر
واجب عليا يعنى:)

1:10 AM  
Blogger MoHaMeD HoSSaM said...

ربنا يوفقك يا محمد وبجد انا عجبتنى الحفلة بس يعنى الصوت مكنش اوى بس بالشكل العام مبروك وربنا يوفقك

1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

بسم الله الرحمن الرحيم

بجد انا مش عارفة اكتب اية بالرغم انى فى كلام كتير عايزة اقولوا كان نفسى قوى ابقى معاك فى اليوم ده واكون جانبك واول واحدة احضن واقوللك مبروك واكيد انت عارفا الكلام ده عموما ربنا يوفقك انت واصحابك ودايما
تكونوا صحبجية بجد والمرة الجايةيكون نجاح اكتر انشاء الله

اختك ريهام

5:01 AM  
Blogger Amr Ahmed said...

مبروك يا مان علي الحفلة

وبعدين خلي بالك حفلتك دي
هاتخليني افتح المدونة تاني

يللا ياعم هيص
انا هارجع اكتب تاني
ههههههههههههههههههه

الف الف الف مبروك

كلنا كنا حاسين ان دي حفلتنا
يعني مفيش شكر
لحد فينا

عقبال الحفلات الجاية

2:06 PM  
Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

ربنا يوفقك دايما
حلوة قوي الروح دي
كنت اتمنى اكون في مصر و احضر معاكم و اشاركك فرحتك بنجاحك وسط اصدقائك

تحياتي

8:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

الف الف مبروك يا حامد على الحفله وانا والله كان نفسى اوى اكون فيها واتفرج على النجاح ده بعينى وافرح معاكوا بس يومهاكان مش هينفع خالص بس انا بجد فرحانالك اوى ويارب كده من نجاح لنجاح دايما يارب انت والصحبجيه كلهم وان شاء الله الحفله الجايه اكون معاكوا بتمنالك كل التوفيق والنجاح ان شاء الله

9:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

نسيت اقولك انا مين بطه البحر

10:00 PM  
Blogger مُصْعَب إِبْرَاهِيم said...

ما تقلولش حاجة يا حبيبي..
أقول لك بجد تقول ايه؟

اللي أنت حاسه علشان تعمل لنا حفلة تانية وتالتة ورابعة

وفر كلام الشكر ده علشان ده واجب علينا، وخللي الكجهود اللي هتبذله فيه في قصيدة تانية وأغنية تانية

وبدّع كده يا "شقيق" و متعنا معاك :)

والله أنت تستاهل كل خير

11:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

محمد..
الف مبرووك يا باشا... معلش متاخرة شوية .. كنت مشغول اليومين اللى فاتو ..
الحفلة كانت حلوة اوى .. انا استمتعت جدا
والله يا محمد مش لازم تشكرنى اصلا لانى معملتش حاجة ..كفايى بس ابتسامتك فى وشى
الحفلة الجاية فى الاوبرا ان شاء الله

3:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

ههههههههههه
فرحانه والله انى حاسه انك فرحان قوى كده
بجد اليوم كان تحفه... نسيت تقول ان صوتى اتنبح من كتر الزغاريد والـ اووووووووووووووووووووووووووو
اللى كنت عماله اطلقها
بجد انتوا حاجه حلوه قوى اتمنالها انها تستمر
شيئ رائع واحاسيس لا توصف
وصحبجيه مايوصفهاش الكلام
الشيء الوحيد اللى ضايقنى هو الساوند سيستم اللى ما كانش قد كده ..ماكنتش قادره اسمع بتركيز
لكن انا مستنيه منك انك تنزل الاغانى دى على البلوج
ولو كانت اغانى ألبوم

هاوكن اول واحده تشتريه وتعمل دعايته كمان
تحياتى لكل فرد فى الفريق

10:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Congraaaaaaaaaaaaaats

I just loved it by all means!! masha Allah!! great job all of youuuuuuuuuuuu!!


3ala tol mn dah ba2a!! :D ela el amam ya shabab! :D

12:12 AM  
Blogger frozen love said...

raspoutine:

والله فرحتك وصلتني يا ايمن من ساعة ما عرفت انك سالت عني اللي كانوا موجودين وانك كنت متابع..كانك كنت معانا بالضبط يا ايمن والله

وان شاء الله المرات الجاية تنورنا


الله يبارك فيك يا ابو ايمن ويخلينا لبعض دائما



مجهول:

ان شاء الله تنورنا المرة الجاية وتشاركنا اللحظات دي..وقريب هاجي اخد في مددونتك الشاي..بس انا ضيف تقيل وبطول

استحملني بقى
تحياتي


hurricane:

:) ana shoft kl elwords de fe 3enek wlahy....thx awy we mwdoo3 speechless da msh ghreb 3lya..

ana a3rf wa7d sa7by zyak kda belbt...loooool...bgd wlahy msha3rk klha wsltny..rbna ykhlek we tnwrna kda dayman elmrat elgaya isa


مصر هي امي:

ده والله الشكر ده ميجسدش ولا حاجة م ناللي عملتوه معايا يا محمد

ربنا يحليك ليا يا محمد..والحمد لله انك انبسطت وان شاء الله المرات الجاية تنبسط اكتر كمااان

12:23 AM  
Blogger frozen love said...

smraa alnil:

ايه يا ست سمراا..براحة علينا
looool

انا عارف والله يا جميل...وبعدين انا كنت بجاملك متتغريش قوي كده
loool

نورتينا يا انجي والله...وزي ما انتي قلتي مينفعش متشوفيش اللحظة دي في عينينا..وكانك عملتي البوست واكتر بمجيتك دي والله

مستنيينك وميرسي مرة تانية




عبووود:

الليه يا يبارك فيك يا عبوود..والله كل كلامك ده وصلني بعدها على مراحل لما اتكلمنا ولما سلمت عليك...بجد شكرا ليك مرة تانية على تعبك معايا...وتحياتي ليك

وان شاء الله المرة الجاية تشوف صوت انور بنفسك هتلاقيه زي ما قلتلك..بجد هو مطرب كويس قوي..وانا بقول كده مش عشان هو صاحبي..انا فعلا مقتنع بيه

سعيد بمقابلتك للمرة التانية
تحيااتي


وشوشني:

الله يخليكي يا بنتي..بس اللي انتوا عملتوا ده فعلا كتير قوي
وان شاء الله نعمل حفلات تاني وتنورينا تاني

بشكرك مرة تانية وتحياتي



maaat:

7d 2alk et3by nfsk...looooooool

bgd ana brdo h2olhalk tany......bgd enbst eny shoftk gdan we kan nfsy n3d m3 b3d w2t atwal lkn ml7o2a isa...lazm meeting ana wenty we badusa...loool

3shan ely bn3mlo 3la elnet ntb2o fe el72e2a...de htb2a bhdla...lol

nwrteny wlahy



the alien:


الله يخليك يا بيشوي..بجد مبسوط اني الحفلة عجبتك...انا معاك في موضوع مهندس الصوت..بس موضوع الالحان ده انا شايف اني محمد اسماعيل مش مكرر نفسه

يعني كلامك يبقى مضبوط لو هو ملحن واحد والالحان شبه بعضها

لكن هو منوع فعلا الحانه بين السريع والكلاسيك والروك والفلامنكو....لكن زي ما قلتلكوا كلامكوا هوصله للصحبجية زي ما هو عشان مش هنتقدم غير بارائكم دي

ومستحيل نزعل من اي نقد ايا كان نوعه..وبشكرك مرة تانية على شعورك ده وعلى انك نورتنا في الحفلة

تحياتي

12:33 AM  
Blogger frozen love said...

hosny soliman:

والله يا استاذ حسني للمرة المية بقولك...وجودك بيننا ادانا دفعة رهيبة...مش انا بس ..لا ده حتى العازفين كمان والله اللي حضرتك عملته معانا ده تجسيد على اني همزة الوصل بين جيلنا وجيلكم عملاها ما اتقطعت زي ما احنا كنا بنحلم

الله يبارك فيك يا حبيب قلبي
وانا طاير اننا قدرنا نبسطك اليوم ده

ويا رب دائما كده معانا وجنبنا



ehab:

عارف يا باشا بس قلت لازم افضحك
looool

الحمد لله اننا قدرنا نبسطك اليوم ده وميرسي ليك على تدويناتك وعلى مجيتك

وفرحت قوي بجد انك كنت معانا اليوم ده يا ايهاب..مع اننا متكلمناش كتير قوي لكن ملحوقة ان شاء الله


mano:

الوا انتي كانك جيتي بالضبط لاني عارف انك لو كنتي تقدري تنورينا مكنتيش هتتاخري

ولازم اكتب اسمك انتي صحبجية من زمان وحتى لو مش في الفريق ارائك وتدويناتك تدل على اننا على موجة واحدة من زمان

ان شاء المرة الجاية تكوني معانا وتشاركينا فرحتنا كمان


ابراهيم:

ةالله يا ابو ابو ابراهيم انا فاكر تبعا انك كنت موجود...لكن زي ما انا كتبتت

انا قلتكم من الذذاكرة وقلت اني اكيد هنسى حد..فمحدش يزعل..ورغم اني عارف انك مش مستني مني اي شكر او ردود..لكن بجد من قلبي شكرا يا ابراهيم

شكرا لانك جيت وشكرا على احساسك بينا وتشجيعك لينا


يا مراكبي:

يا باش لو ماكنتش اذكرك يبقى اذكر مين

اولا لو انت موجود في مصر
كنت هاتيجي ولا لا؟

شفت بقى يبقى كانك جيت بالضبط...وان شاء الله مسيرك تبقى جنبنا فيوم وتنورنا



hebaz:

thz bgd ya heba again...3la r2yk elghaly 3ndy da..we 3la wgpdk gnbna fe elyom da...

وعارف والله اني مينفعش اشكرك لانك زي اختي تماام....والنجماوية كمان مفيش بينهم شكر

بما اني نجماوي دلوقتي بقى
loool

12:43 AM  
Blogger frozen love said...

mohamed hussam:

ربنا يخليك يا حمادة..وتنورنا دائما في الحفلات الجاية كده

تحياتي



ريهام..اختي:

اختي الحبيبة ..بجد فرحت قوي بالتعليق ده..وكانك كنتي جنبي بالضبط في اليوم ده والله

فرحت قوي بيه وبمكالماتك...وان شاء الله المرات الجاية تبقى معايا يا حبيبتي

ربنا يخليكم ليا يا رب



amr ahmed:

اله يبارك فيك
وهو ده الكلام يا مان والله

مدونة ايه اللي تتقفل يا راجل..امال سبنا ايه للناس اللي بتكتب اي كلام يا راجل

والله وانا برضه كنت حاسس انكم ناسي يا عمرو..نورتوني...ويا رب دائما مع بعض ومبروك ليا وليكم ولفتحك المدونة تاني



sampateek:

ان شاء الله تتعوض وتكوني معانا قريب..ونتجمع كده كلنا....الله يبارك فيكي وخليكي لينا دائما

تحياتي


بطة البحر:

الله يبارك فيكي...بس بجد كان نفسي تكوني جنبنا اليوم ده..ده انتي متابعة من زمان معايا وكان نفسك يبقى في حاجة كده....ربنا يخليك

والله يبارك فيكي وان شاء الله المرة الجاية تكوني معانا بقى

على فكرة انا عرفت انك بطة البحر من قبل ما اقرا التعليق التاني...دي عشرة يا بنتي

تحياتي

12:49 AM  
Blogger frozen love said...

مصعب:


مصاعيبو....دائما كلامك رائع كده...كل اللي اقدر اقولهولك بعد الشكر والحاجات اللي متنفعش بيننا دي

اني فعلا ان شاء الله هحاول اكتب احسن عشان افرحكم اكتر ونغني كلنا عن اللي بنحسه وعن بلدنا ومشاكلنا..ونتجمع دائما كده وربنا يخلينا لبعض


وكل حفلة وانت طيب...وعقبال مية حفلة يا جميل



طارق..واحد من الناس:

انت براحتك..تتاخر متكتبش خالص..كفاية اللي انت عملته معايا يا طارق

ربنا يخليك ليا ورالله يبارك فييك
ويسمع منك ربنا ونعملها في اماكن جامدة كده



وينكي:

وينكيييييييييييي

عودة من اعالي الجبال..حمد الله عالسلامة
وليكي وحشة والله

والله انتي انسانة جميلة جدا انك فرحانة لمجرد انك شايفة الناس مبسوطة حواليك

وان شاء الله..المرة الجاية نحاول يبقى ادائنا احسن وتنورونا كلكم برضه ان شاء الله

موضوع البلوج انا فهمتهولك خلاص...وموضوع الالبوك ده..لسة مفيش حاجة من النوع ده..يسمع منك ربنا بقى

تحياتي ليكي..وتحياتك وصلت لكل واحد في الفريق



epitaph:

epiiiiiiiiiiii
kberet mshg3en elso7bagya
enty msh motkhyla ana we badawey bn2ol feky sh3r..wlahy fr7na awy bur post ...we br2yek fe el7fla

rbna ykhleky lena ya okht epi...we bd3watk we tshge3k dayman klna lelamam isa


thxxxx

12:56 AM  
Blogger el2ahwagi said...

m7amad basha ...

awalan elkalemaat gameela gedan ana 2aretha fel post elli faat ..

kelmet elso7bageya aslan betedi intebaa3 mo3ayan 3and elwa7ed ...

wekalematak bete3kes eli7saas da awi ...

ana shoft el clip 3and akhooya 7osni soliman ... gameel awi ...
w bardo beye3kes i7saas elesm ...

elmazeeka gameela 7aga mosharefa fe3lan watnaba2lokom bemosta2bal gameel zayokom.

ta7eyaati le Mohammad 3emad 3azef el violin. kamanga ma7asalitsh, ana asli ba3ez el2ala di awi waba2adar ai wa7ed yetawa3ha 3ashan tewassal i7saso.

rabena yebarek feekom .. !!

5:26 AM  
Blogger Mony The Angel said...

:))))))))))))
a big smile has been added to my face during read ur post :)

2:16 PM  
Blogger محمد مصطفى said...

يااااااااااااااااه
قد إيه أنا مقصر يا صديق
أولا مش عارف أقولك ايه بعد اللي انت قلته ده
يا رب كلمة ألف شكر توفي حاجة
ثم
أنا بجد حسيت قد ايه أنا مقصر في حقك يااااااااااااه
أنا اتاخرت كل ده على التعليق على البوست ده و على تهنيتك أصلا
يا ريت تسماحني

9:35 PM  

Post a Comment

<< Home