Monday, July 30, 2007

الصحبجية ...تالت...مستنينكم


رغم اني كنت في مود غريب جدا...وكل اما ارجع للبلوج والكتابة...حاجة توقفني...لدرجة اني زهقت من كل حاجة..وماعدتش اكتب في البلوج تاني بقالي فترة..ولا حتى كنت بتابع البلوجات زي زمان.....الا اني واخيرا جت الحاجة الي تقدر تطلعني من المود زي ما كانت بتطلعني دائما



الصحبجية....الصحبجية هيعملو حفلتهم الجديدة في الساقية برضه..باداء اروع وحاجات اجدد كتير وبنفس الروح الحلوة اللي بنا...وكان واجب عليا ايا كان اللي مانعني..اني اجي هنا واعلن عن الحفلة زي ما اتعودت..الصحبجية هتغني في ساقية الصاوي برضه يوم الاربعاء اللي جاي ده -بعد بكرة- 1\8\2007 ...مستنينكم كلنا تيجو تشاركونا اليوم ده...اللي حاسس انه هيكون يوم جديد في تاريخ الصحبجية الصغير..واتمنى انكم كلكم تبقوا معايا وجنبنا زي ماكنتم دائما جنبنا في اسعد ايام الفريق ده




معادنا الاربعاء...1\8 الساعة 8:30 بساقية الصاوي.....في قاعة الحكمة

12 Comments:

Blogger hebaz said...

eih dah ezayak...enta feenak ?
mabrouk el new concert! fi tickets wala eih el nizam? i will try to come
salams :)

10:07 PM  
Blogger Doaa Ebrahim Aaql said...

شوقتنى اروح
اكيد هحاول تحياتى

7:33 AM  
Blogger ابن رشد said...

الف مبروك يا استاذ محمد
حقيقي انا فرحان بعودتك
يمكن هكون مشغول يوم الاربعاء لكن اتمنالك النجاح

شمس الزناتي

10:54 PM  
Blogger Maat said...

lool
me7asesny ennak rage3 lel blogs ghasb 3annak w msh taye2 :D

w eh "wageb 3alaya" de... fakarteny b "el wageb 3alena nsheelo bn edeena,wenghany wen2ollo 3asfoor el geneena" :D

good luckkkkkkkkkkkkkkkk
you guys will rock isA

2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

el 7afla kanet gamda a5er 7aga walahy w misho w mido kano rl top begad kano 3alyen awyyyyyyyy

BaTaTaS

3:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

انا مهما عملت مش هاقدر اعتذر عن عدم حضورى للحفله مع انك عزمتنى شخصيا
غصب عنى والله ماكنتش قادره اتحرك من البيت ساعتها
انا مش قادره اسامح نفسي
:((

1:53 PM  
Blogger بلال حســــنى said...

ياريت تكملى جميلك وتسمعينا الاغانى
هنا

3:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

I missed the concert unfortunately, but I'm sure you did great!

wish you'd come back to your blog and amuse us with your writings, Hamed! :)

12:46 PM  
Blogger hosnysoliman said...

معقول الكلام ده يامحمد..انا اخر من يعلم والله ان زعلان جدا..وكمان انت كنت منقطع عن المدونه بتعتك من مدة..والنهارده قلت اشوف اخبارك ايه صعقت انى مكنتش من الحاضرين..والله انا زعلان جدا..منك ومن رؤف كمان كان لازم يدينى خبر خاصة وان الموبيل بتاعى معاه..مش عارف اقول ايه

2:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

أنا معجب حدا بمدونتك الرائعة وعاوز اخليها فى وصلاتى لكن باسم عربى تحب اسمها يمون ايه
نتمنى زيارتكم والرد علىا
http://nassery.maktoobblog.com/

10:11 PM  
Blogger Malk Almasria said...

رمضان كريم



ملك المصرية

2:00 PM  
Blogger Unknown said...







شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف خزانات المياة بالرياض
شركة نقل اثاث بالرياض

شركة تخزين اثاث بالرياض
شركة كشف تسربات المياة بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة جلي بلاط بالرياض

4:44 PM  

Post a Comment

<< Home